فعالان اقتصادی خود را با محیط کسب و کار وفق دهند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به لزوم استفاده از فناوری های نسل چهارم در محیط کسب و کار تاکید کرد: فعالان اقتصادی باید خود را با محیط کسب و کار وفق دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در جشنواره مهارت آموزی گردشگری با اشاره به امضای تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل فنی و حرفه ای گیلان برای افزایش مهارت بین فعالان حوزه های مختلف محدوده این منطقه اظهار کرد: دنیای امروز به مهارت افراد اهمیت می دهد و مدرک تحصیلی از اهمیت کمتری نسبت به مهارت برخوردار است .

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن گیلان، یکی از مشکلات این استان نبود مهارت در گردشگری و هدایت گردشگران برای استفاده هرچه بهتر از مواهب طبیعی و جاذبه های تاریخی و همچنین در آمد زایی فعالان صنایع دستی با فروش محصولاتشان است .

مسرور تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص مهارت آموزی به فعالان حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی تا دو سال آینده این منطقه به عنوان الگو برای کشور معرفی خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به تفاوت محسوس محیط کسب و کار امروزی با دوسال گذشته تصریح کرد: فعالان اقتصادی زمانی می توانند موفق شوند که خود را با محیط کسب و کار و با فناوری های نسل چهارم وفق دهند .

مسرور با اشاره به نوسانات قیمت ارز در کشور و کاهش سفرهای خارجی و استقبال مردم از سفرهای داخلی افزود: استان گیلان با وجود همه ظرفیت ها برای جذب گردشگر، کارهای نکرده بسیاری در این حوزه دارد و باید شرایطی فراهم شود تا گردشگران به صورت هدفمند وارد این استان شوند .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خاطر نشان کرد: باید محیط کسب و کار توسط فعالان اقتصادی رصد شده و در بخش های سود آور نقش آفرین باشند و باید بگویم یکی از حوزه ها استفاده از فناوری های موج چهارم است و یقین دارم که اقتصاد کشور در آینده نزدیک به این سمت می رود .


فعالان اقتصادی خود را با محیط کسب و کار وفق دهند
فعالان اقتصادی خود را با محیط کسب و کار وفق دهند

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ اسفند ساعت ۲۰:۵۸
  • تعداد بازدید: 1025